Saturday, August 6, 2011

Bermalasan penat juga kadang kadang

Aku terbaring atas sofa panjang di ruang tamu rumah di Seri Iskandar. Sambil mendengar musik bingit. Bermalasan. Aku memang mahir bermalas malas ni. Mahir sangat. Housemate masing masing dalam bilik dengan urusan sendiri. Aku bosan. Tak tau nak buat apa.

Otak ligat berfikir tentang masa depan yang tak pasti. Aku berharap pada impian yang akan aku capai nanti. Insyaallah. Aku memang suka berharap dan bermimpi dan dan berimiginasi.

Kepala mamai. Mungkin kesan ubat batuk. Mungkin juga kesan makanan yang banyak masuk berbuka tadi. Tidur, da terlampau lama aku tidur tadi. Aku paksa diri untuk sedar sekarang ni.

Musik masih teman yang setia.

Kebosanan tetap berlaku.

Dan sekarang aku ambik keputusan pergi kedai nak online. hehe.

Ni Anne. 
Semalam aku buat studio sendiri kat rumah.

No comments: