Thursday, September 16, 2010

Ok la. Syukur.

Bagi aku, raya tahun ni agak hambar. Meriah tu meriah. Tahun ni aku beraya di Melaka. Boleh dikatakan semua adik beradik papa ada. Sorang je lambat sikit. Tengah hari baru ada. Tapi aku dapat rasakan tak segembira dulu. Mungkin bagi aku saja. Raya rumah orang pun aku boleh tidur. Setiap rumah jugak aku buat perangai tu. Mengarut betul.

Raya ni aku banyak jugak habiskan masa menuntut ilmu. Haha. Pi duk tangkap gambar je. Terima kasih sifu. hee. Bawah kang aku upload gambar.

Raya ke3 mama da buka kedai sampai hari Rabu. Wah, memang ramai setiap masa. Rezeki. Penat tu biasa la. Kaki je sakit terlampau. Ok, esok jejak ke hometown kembali. Suka. Suka. Tambah takut, Assignment tak sempat sentuh. Ngeri. Ngeri. Papa mama plan nak pergi bercuti esok lepas tu terus hantar aku balik ulu. Bila pulak aku nak buat ni. Macam tak sempat je nak keluar dengan kawan kawan terbaik dan pergi beraya di KL.

Mungkin. Mungkin. Mungkin sebab aku dapat rasa yang dia telah tiada buat aku rasa raya sunyi semacam. Aku syukur semua nya cukup. Makan, pakai, keluarga, kawan dan semua nya. Tapi aku tetap rasa kekurangan bila dia tiada. Perasaan tu lain. Mungkin suatu hari nanti aku akan hilang perasaan tu. Harap sangat. Alfatihah buat Nurul Huda Rosalan.

sifu.:P


Malam raya.


Family.


shoot.


sicomel.


model.:P

No comments: