Friday, September 23, 2011

Aku. #2

Aku seronok. Aku banyak buat salah. Aku pemalas. Aku tak kaya. Aku ada kawan kawan. Aku ada family. Aku ada camera murah yang jadi boyfriend aku. Aku ada handphone murah. Aku minat photography. Aku ganas. Aku sensitif. Aku kadang kadang tabah. Aku pernah kehilangan. Aku minat muzik. Aku minat indie. Aku nak ada boyfriend juga. Aku ada laptop yang jadi peneman aku. Aku belajar di UITM Seri Iskandar. Aku tinggal kat rumah sewa. Aku orang KL. Aku suka melepak. Aku berangan nak ada scramble. Aku suka pergi konsert yang aku boleh melompat. Aku suka berenang. Aku main hoki dengan bola baling, tapi da lama tinggal. Aku pendek. Aku sedikit gemuk. Aku suka melawak. Aku hitam. Aku suka berjaga malam malam. Aku suka shooting. Aku suka tengok movie. Aku berangan nak buka studio. Aku marah kejap je. Aku suka membebel. Aku suka makan. Aku suka makan ais. Aku sayang family aku. Aku sayang kawan kawan aku. AKU MINTAK MAAF. AKU TAU AKU BANYAK BUAT SALAH. MAAF. 


Ni je yang terlintas. kalau ada tulis lagi kot.

Aku. AnisAmaninaR.