Saturday, August 25, 2012

Maaf Zahir Batin 2012

Pada pagi yang indah ni, mungkin belum terlambat untuk aku ucap Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin. Macam mana raya korang? Harap harapnya indah. Macam biasa, da 7am masih belum tidur. Aku tak tahu bila aku boleh mula tidur secara normal. Waktu cuti macam ni boleh la aku tidur. Kalau ada kelas atau kerja yang perlu diselesaikan mahu tak tidur jawabnya. Mata pulak bila matahari muncul baru nak layu.

Memandangkan da semester akhir ni, aku ada rancang untuk buat event kecil kecilan selepas habis semester ni. Tapi aku rasa aku belum mampu untuk buat dan rasa kecewa tentang sesuatu. Aku masih berimpian untuk buat. Mungkin masanya akan tiba. Insyaallah.

Masa yang singkat untuk siapkan segala kerja dan diploma show makin hampir. Emosi aku sering terganggu, tak menentu, malas datang dengan laju nya. Ada nasihat untuk aku tak? Sesiapa sila jadi mak untuk aku siapkan kerja. Mungkin sebab kerja yang banyak tertangguh dan cuti raya bagai ni. Kesihatan aku juga tak betul sangat.

Jadi, sampai sini sahaja karutan aku. Rasa ingin meluahkan terlalu tinggi. Siapa boleh bantu bagi pendapat untuk aku buat gambar jurnal / dokumentari yang jarang dibuat.

No comments: