Monday, June 14, 2010

KLAB 2010.

Sejak kebelakangan ni aku agak beremosi. Ah, terlalu ikutkan perasaan agaknya. Memang la beremosi bila aku rasa apa yang aku buat untuk kebaikan tetapi apakan daya. Aku masih kecil agaknya, tidak mampu berfikir secara matang kot. Need u la.

Demam bola sekarang, sampai demam aku sekarang. Tak kesampaian nak tengok first game England. Satu hari suntuk tak boleh bergerak dari katil. Kepala aku ada macam besi. Rancangan tv kebanyakan kena disita dan ditukar ke bola. Aku nak jerit goolll je. hehe.



Tadi pergi KLAB, rambang mata aku. Dapat cilok satu buku je. Kalau duit berkepuk. Mahu aku borong semua.





Alfatihah, rindu dia. Nurul Huda Rosalan.

2 comments:

esszrokstarx said...

ada gak gi KLAB, tak nampak pun..

Anis Amanina R said...

pergi hari ahad. tu pun petang.