Saturday, June 19, 2010

Gua kecewa betul.

Gua gagal JPJ untuk kereta. Anggan anggan tinggi melangit. Ah, tak focus la kot. Gua memang kecewa. Tinggal seminggu lagi untuk sambung belajar. Tidak dapat la gua nak ambil lagi, kena tunggu cuti sem. haha. Belajar pun belum, da nak cuti.

Macam sia sia gua belajar berjam jam, datang pagi buta. Tapi. . .  Mata memang mengantuk sangat. Bangun 6 pagi. 2 pagi masih belum tidur. Dan aku berada di Melaka sekarang. Seminggu lagi bakal di Perak. Kalau sempat, jumpa kenalan rapat, kawan dan sesiapa saja di KL. Kalau tak. Kita jumpa nanti la ye.

P/s: Mira sorry tak dapat datang kenduri. Kawan yang lain, sorry jugak tau tak dapat menyemak sama. Aku tau korang da rindu aku tu. haha. Chill la. Sempat jumpa ok.

Ada nama aku :)
ye, muka aku tu.


Perak, kampung halaman Nurul Huda Rosalan, Alfatihah.

No comments: