Saturday, August 14, 2010

Sedang berada di HKL.

Aku sudah berada di KL. Berbuka bersama kawan terbaik tadi. Syok. Lama gila tak jumpa. Macam macam cerita ok.

Berada di HKL menemani mama tersayang. Hope semua nya bertambah baik. Amin.

Wah. Aku balik memang tak tenang. Assignment tak siap. Comfirm tak buat punya kalau kat KL ni. Kalau buat memang 10% . Kalau tak balik insyaallah buat banyak la jugak. Badan sekarang kuyu kuyu je. Tidur tak tentu. Setiap masa otak ingat projek yang berlambak dan tak siap. Aku harap aku kuat dan lebih rajin. HARAPAN aku tinggi.

Gua makin rindu dia. Lama gila tak jumpa family dia. Alfatihah untuk Huda.


Ini tatapan gambar tempoh hari semasa berSHOT. Syok.

Sipemalas nak turun.


Air kopi ni terbaik. :P


Ajaran sesat ku.


Classmate suka main lumba kereta.


Masa untuk pulang. 

No comments: