Friday, February 18, 2011

Sekeliling#7

Hidup semakin serabut dan semakin memenatkan. Semuanya. Aku akan, GO WITH THE FLOW. Otak fikir banyak banyak pun tak guna. Nanti otak jadi kolot dan serabut. Biarkan semua nya diteruskan dengan sendiri. Positif selagi boleh. Insyaallah. Tenang saja :)

Assignment datang macam air terjun. Perkara yang sama berlaku kepada pengaliran keluar duit. Aku rasa kalah macam orang kerja sendiri.

Ok ok. Aku mesti kuat kan. Anis KAN? Kenapa nak lemah sangat. Bukan susah sangat kerja ni semua.

Ye, anis masih lagi gila gila. Hyper terlebih. Mengacau dan mambahan tak dapat dipisahkan. Kalau tak, mana nak ceria kan. Aku bertukar menjadi  lemau je dalam kelas nanti. :|



Large format. Polaroid.

Nampak dewasa kan? Masjid Negara.






Faty, Qiqi, Myra, Anis. Fakulti.

Anis, Faty, Myra, Qiqi. Aquaria.

Qiqi, Anis, Myra, Faty. KLCC.

Geng mengedik tapi jarang jumpa. 

Qiqi. Mummy a.k.a kawan terboek. Memang kuat merepek dia ni. Gila jugak. Kami kuat gaduh jugak. Tapi aku suka sangat membebel dekat dia. Sebab mummy ni lagi degil dari anak dia ni. :P
Myra. Yang poyo dan mengada dan mengedik ni. Tak sah tak panggil aku BABY. Konon konon partner aku la ni.
Faty, kau suka kan rebut baby dari aku. :P haha. Pengila dan pengarut. Tapi best jugak melayan.








Bergambar setiap masa kami ni.

Fight for the team. :)

Gila gila. Seronok.

Classmate , terboek jugak. Rasanya da banyak kali post pasal mereka. Cuba ajak keluar, comfirm semua on je. haha. Fight for the team an. Dugaan banyak betul jadik kat kami ni. Dari ke Penang sampai ke KL. Kalau bab kerja drawwing *kami tak suka ni. Mesti buat sesama. Semangat betul mereka ni. Lelaki pulak, membahan orang tu da jadi wajib da. Tapi seronok bergelak gelak. :P





Mereka tetap terboek. :) Tasik perdana. Tempat permainan MGS. :)

Bukit Ampang.

Mereka. Tetap terboek. Lama weh tak jumpa. Cuti agaknya baru dapat jumpa. Masing masing sibuk mengalahkan perdana menteri. :P




Yang lama tak semestinya dibuang. Korang tau kan korang siapa SELAIN dalam gambar ni. Aku sayang korang! Thanks jadi kawan aku sampai sekarang. Bila la nak gosip, lepak, shoot, makan sama sama.???? Cuti haritu tak sempat nak lepak dengan semua.

Atas ni gambar baru yang aku keluar. :)

huda, rindu! :|

No comments: