Monday, February 28, 2011

sekeliling#8

Kadang kadang susah jugak kalau kita buat benda yang kita suka. Nak dapat kan apa yang kita nak bukan senang. Susah. Memang la kan. Semua orang pun tau. Asyik fikir, fikir, fikir. Serabut jugak otak ni. Aku terlalu nak kan kesempurnaan. Tapi aku takut nak bertindak. Mungkin banyak sebabnya. Ah, alasan! Kesempurnaan ni mungkin bagi aku je. Bagi orang lain kesempurnaan lain lain. Mana sama. Kalau aku cakap tidur dua jam da sempurna. Bagi orang lain mungkin 10 jam. Ok. Aku merepek. Aku terlalu fikirkan. Emosi aku tak stabil. Sejak bila aku jadik pemarah ni? Chill sudah. :)

Assignment? Mana pernah kurang. Ni yang aku suka dan pilih. Aku kena buat la. Asyik la alasan. Aku nak buat yang terbaik. Tapi macam tak terbaik. Apa macam ni? Tolong bagi tips sikit.

Kota lumpur tu. Da lama aku tak pulang bersosial bersama kawan kawan lama. Masing masing belajarkan.

Kawan kawan baru menyeronokkan jugak. Ber ASSIGNMENT memang menyeronokkan kalau kita suka.  Aku je asyik nak sempurna. Anis anis.

Style an? haha. Perasan aku ni. 

Dorang ni gila bergambar.


Akibat stress.

Aku comel sangat. Tu psl kena kacau. :P

Dia partner yang degil.

Dia mummy yang gila.

Mereka memang suka mengacau hidup aku.




Gua macam happy. Macam serabut. Tak tau kenapa. aish. Rindu dia. :|

No comments: