Friday, March 4, 2011

Gua nak semangat. *Ini entri untuk mengamuk kat diri sendiri.

Mana semangat? Cepat la datang. Lari laju sikit datang kat gua. Siapa nak bagi gua semangat. Ah benci. Gua ni lembik. Hidup sendiri pun boleh apa. Nak harap orang buat apa. Orang lain ada kerja lain. Nangis pun best jugak kalau da lama tak nangis. Eh lupa. Anis kan kuat. Mana boleh nangis. Rindu dia. Rindu sangat.! Dia selalu bagi gua semangat dulu. Imissyouhuda. Sangat.

Buat entri kena berGUA. Nanti gua emo, nangis. Kenapa gua lembik sangat ni. Jauh dari keluarga kot. Jauh dari kawan kawan gua. Ok. Chillex la anis. :)

AKUNAKMENANGISSEBENARNYANI. :)

gua comel kan. :P

2 comments:

Chaa said...

Takpayah nak menangis sgt laaa nisssss :)

Anonymous said...

Jgn menangis selalu, yea. For sure, huda tak suka lihat kakak dia camni. Apa yg pasti huda mesti suka kalau anis terus bersemangat. chaiyok! :) - hamba allah