Thursday, March 15, 2012

Paranoia

Sedikit kecewa tetapi aku akur. Mungkin ni belum masa untuk merasa kejayaan. Aku yakin, aku mampu buat lebih baik dari ini.

Aku berterima kasih sangat kepada kawan yang membikin bersama ini video, Naz, Nina, Ain, dan Bel. Dan kepada pelakon, Abang Wa dan Cik Mel, pensyarah kami. Sebenarnya ini kali kedua aku buat tetapi kali pertama bersama team ini. Kali pertama hanya saja saja. Masa diambil untuk shooting hanya sehari setengah. Boleh dikatakan ini ialah kerja last minute. Aku mengaku. Video ini untuk projek akhir untuk subjek Video and Film Studies. Kami hanya mendapat tempat kedua dari 12 kumpulan. Syukur.

Banyak juga yang puji video ini, terharu sangat. Kami sangat berterima kasih dan kami akan membaiki agar lebih baik. Kerana semua orang dan diri sendiri, aku tekad untuk terus membikin video atau short film. Doakan. Pemenang memang hebat. Datang dari kelas kami juga dan mereka semua lelaki. Kami semua perempuan.

CLICK LA NI YE. SHARE KALAU SUKA.
 PARANOIA

Video ini mengisahkan tentang seorang abang dan adiknya. Abang yang berkerja untuk adiknya. Dan adik yang menolong abangnya tetapi dengan cara salah. Jalan cerita agak serabut kerana buat last minute. Jauh dari cerita yang kami rancang. Minta tengok hingga tamat montage ye :)

1 comment:

Anonymous said...

kadang-kadang yang terbaik tak selalu jadi pemenang. Jgn terlalu kecewa dan berharap.Aku tahu usaha kau tak sia2