Thursday, April 5, 2012

Selamat ulang tahun ke 20.

Wow. Makin muda nampaknya. Dan berharap semakin matang. Matang dalam segala hal.

Ini berlaku ketika kejadian. 30.3.2012.

Apa yang aku rasa sekarang ialah rasa yang taknak buat apa apa. Ha. Bangun pun da matahari tegak akibat tidur bila matahari nak mucul. Antara sebab tidur lambat online dan tonton movie bersama kawan walaupun tempat lain lain.

Bangun, mandi, dan masak untuk diri sendiri. Habiskan masa tonton tv hampir matahari nak turun. Kawan ajak lepak sambil perlu hantar barang. Tunggu punya tunggu, mereka ni buat kejutan woi. Terharu dan gembira. Terima kasih korang. Aku sayang korang. Ceh. Haha. Malam pula sambut bersama makcik aku.

Rasanya hadiah tak dapat tahun ni. Aku tak kisah sebab apa yang aku dapat dari mama dan papa lebih dari cukup.

Ini dia. Lain dari yang lain kan.

Diraikan bersama Diana Hassan.

Diraikan oleh mereka, Mira Othman, Anis Zulaikha dan Anis Norzam.



No comments: