Tuesday, December 14, 2010

Sunday event.

Entri sebelum ni agak emosi. Bukan agak, memang emosi. Tak perlu peduli tentang itu.

Badan ni penat tak habis. Da berhari jugak. Aku tak tahu la kenapa. Mata pun kuyu kuyu je. Mood takde pulak. Ah anis ni memang macam macam.

Hari ahad haritu, kawan aku ada pass job kat aku. Then, ajak sekali kawan satu uitm, wana. Aku takut jugak nak buat sorang sorang ni. Takut tetiba gambar aku tak jadik. hee. Penat jugak dari tengah hari ke petang. Tahun lepas pun aku shoot jugak tapi ikut kawan je. Ni aku diberi untuk buat sendiri. Thanks Shahril. Thanks wana & her family. :)

Sara.

Dia pandai posing. 


Malam pulak pergi dinner kat Hotel Flamingo. The best. Tapi itu membuatkan penat aku tak surut surut lagi ni. Gambar perlu diedit dan perlu dihantar ke client secepat mungkin. Masak aku. Sebab laptop aku ni tak masukkan Photoshop lagi. Sapa tau mana nak beli PS untuk mac? Aku cari tak jumpa jumpa.

Ini semua adalah Po***n show. haha. 

Ok, boring kan entri ni. Eden ponat ni ha.

No comments: