Wednesday, May 18, 2011

Impian.

Perasaan tidak sabar sedang menguasai diri aku sebenarnya. Tapi aku hanya pendamkan. Aku tidak sabar untuk berjaya. Untuk buat apa yang aku suka.

Impian, susah nak capai. Kalau senang, sekarang jugak da capai. Banyak sebab kenapa susah. Faktor masa, duit, dan banyak lagi. Cuma aku tak tahu nak cakap macam mana. Maksudnya macam ni, kalau ada duit, tapi masa dan tanggung jawab tak mengizin kan. Aku masih belajar. Macam mana nak kerja.
Itu maksud aku. Hanya sebagai contoh. Tapi lecture aku pernah cakap kalau nak buat apa. Semua boleh. Takde yang tak boleh. Semua bergantung kat diri masing masing.

Aku da tak boleh sabar ni. Nak capai cita cita aku. Nak buat orang pandang aku tinggi. Bukan untuk riak. Tapi untuk mama dan papa.

Aku macam nak buat entri untuk semua yang baca blog ni tanya aku. Siapa ada soalan? Tanya la. Tanya la. hehe. Apa apa saja. Boleh email, anisamaninar@yahoo.com. Boleh tanya dekat comment. Boleh hantar dekat inbox facebook. Ok. Tanya la. Aku tak banyak idea untuk buat entri sebenarnya.

No comments: