Thursday, May 26, 2011

Tolong.

Aku nak mintak pertolongan korang, yang kenal aku. Tolong aku. Tolong. Aku tak mampu nak tanggung sorang. Aku tak kuat. Aku lemah. Sangat. Aku rindu dia. Aku tak boleh berhenti untuk mengalir bila terfikir dia. Tolong bagi aku semangat. Tolong buat sesuatu. Aku tak boleh macam ni. Aku tahu. Tak elok tapi aku tak mampu. Aku da cuba. Aku tak tahu mana semangat aku pergi. Mungkin jauh menghilang. Aku perlukan semangat tu. Sekarang aku tak tahu nak buat apa. Da hampir 10 pagi. Aku masih tak tidur. Aku tak tahu. Aku lost.

5 comments:

Chaa said...

Anis, tak salah kalau kita rindukan orang yang dah pergi. Sebab kita SANGAT SAYANGkan org yang da pergi tuh lah kita still teringat, menangis, ape semua. Just belive me, dia da selamat kat atas sana. kita yang kat bawah, still lagi kena berusha tingkatkan amal ibadah, hadapi dugaan and ujian yang Allah da turunkan kat kita. Kalau kau still mcm neh, macam mana kau nak face dengan ape2 yang akan datang nnti? Kemonlah anis, nak taknak kau kena cuba. THINK POSITIVE. Bawak mengucap banyak2. Sedekahkan Al-fatihah. Dia pon tntunye taknak kau asyik menangis and tak jaga kesihatan. kau ingat dia tak sedih? haiyo, aku yang hidup lagi neh pon sedih, apatah lagi arwah? Kemon nis! Be strong :') Loveyouuuuuu.

Anis Amanina R said...

Aku da try buat diri aku happy. aku da try buat semua tu. aku da buat weh. aku tipu diri aku. aku ckp aku kuat. tp aku tipu.

Chaa said...

Aku faham, bukan senang nak lupakan orang yang da pergi. Perasaan sayang tuh da dalam. Sayang tukar jadi rindu. Nak2 ada banyak kenangan yang da tercipta. Kuatlah anis. Kau boleh. Cuma amek masa. jangan paksakan sangat.lagi dipaksa, lagi takboleh. slow2 :)

Anis Amanina R said...

qa, thanks sgt bg semangat kat aku. aku cuba. dan masih mencuba. aku tau kau pun pernah rasa. dan sedang rasa benda yang sama. mungkin masa terlalu cepat utk aku. btw thanks again.

Fadzilah Aziz said...

anis . .sabar k. . kite yg hdup nie kter kene truskan hidup tanpe die . .anis jgan sedey k . .die xnak anis cdey2 cm nie . .be strong k dear . =)