Thursday, May 19, 2011

Sedikit

Entri sebelum ni aku ada mintak korang tanya aku apa apa je. Tapi macam takde respon. Ok. Sedar diri. hehe.

Tapi ada satu permintaan dari seorang kawan, dia mintak aku bercerita tentang photography. Aku memang minat gila dalam bidang ni. Cuma nak ajar tu tak berapa nak pandai. Setakat sikit sikit tu, tipu la aku tak tahu. Kalau tak tahu boleh berhenti jadi pelajar photography da. Buat malu je nanti. CUMA, aku tak reti nak tunjuk ajar kalau menulis di sini. Spontan atau depan depan mungkin aku boleh cerita sikit. Sikit je pun yang aku tahu. Mungkin kalau tanya secara details aku boleh terangkan dan menulis di sini. MUNGKIN.

Aku rasa, aku tak pernah lagi tunjuk work yang aku buat. Ni aku nak tunjuk sedikit kerja yang aku da hasilkan. Bukan semua la. Kalau nak tengok gambar gambar aku yang tak seberapa ni boleh la tengok di FLICKR aku.

Ni aku upload kan sedikit.

1


B&W


Color yang menyerlah. Subjek biasa je.


Final project untuk Advance Photography



2


Work untuk natural light


Cubaan untuk buat Minimalist Photography*taktahu jadi ke tak


Memorial


3


4


Tak seberapa. Kalau ada pendapat atau cadangan untuk aku tingkatkan work aku. Bagi idea sikit. 

2 comments:

balecan said...

yang bw tu nice!nice2 larh the others tu

Anis Amanina R said...

thanks :)