Friday, November 13, 2009

Last Day.



















Khamis.12.11.2009.
Hari ni last day kitaorang kat sekola. Pasni datang ambik spm je. Tak pon datang sebagai orang luar. Sadis weh. Hari ni ada majlis perpisahan tok f5 dan f6 atas. Biasa la majlis2 ni. Kene dengar ceramah. Pastu ada majlis penyampaian hadiah untuk kitaorang. Banyak jugak hadiah aku dapat. Then ada mintak2 restu tuh(adik aku cakap drama sadis.) Aku yang tak penah2 nangis depan orang apatah lagi dekat sekola,akhir nya menangis jugak. Yela. Banyak kot wat sala kat cikgu2. hehehe.

Lepas rehat kena naik dewan. Kene susun2 meja untuk spm. Nasib aku dapat tengah2. Alhamdulillah. Then kitaorang balik kelas tukar baju. Sempat jugak ambik2 gamba dalam kelas. Besh weh. Gila2+sewel dorang ni. Yela kan pas ni tak tentu lagi leh gila2 ramai2 cam tuh.

Balik. loceng bunyi je. Terus kitaorang kuar dari kelas. Sempat jugak ambik gamba kat depan sekola. Cara macam la da abish spm. Padahal, spm miggu depan. Ngeri2. Ramai jugak yang join. Plan kitaorang nak g mid, tengok cita 2012. Semangat weh. hehehehe. Hari untuk lepas kan tension. haha. Tak sedar diri betol. Spm la korang.
Ingat kan tak ramai la, se kitaorang datang ramai kot. Berbaris panjang nak beli tiket. Last2 kiteorang tak dapat tengok. Tiket abish. Then g makan jela, makan kfc nik belanja. Lepas g makan g men bowling. Aku tak men pon, malas+tak reti la. hahaha. Kesian dekat jaguh bowling 'anis athirah' dia kalah terok kot.hahaha. Then g jusco men kt tempat permainan tuh. Ni part aku plg suka.hahaha. Macam budak kecik an. Lepas tuh semua balik.

No comments: