Tuesday, November 24, 2009

Lega.


Tadi ada paper pendidikan islam. Semalam da math. Ok la. Lega sikit, tinggal 4 subjek je lagi. Akaun,ekonomi asas, seni ngan sains. Selasa minggu depan baru ada exam. Dapat rilex sikit tapi still kena study hard untuk akaun ngan ea. Adoi, akaun memang subjek paling mengerikan untuk aku.

Tadi lepas paper pendidikan islam kertas1 dalam pukul 10 abish. Kitaorang abish an masa bace2+borak2. Yela nak tunggu P.I kertas2 pukul 2. Berabad oh. Memang la borak je lebih. Bila masa nk dekat, masa uh la baru nak bace balik. Bese la last minit baru masuk.hahha. Okla gak paper tadi.

Ha, masa tengah borak2, sambil uh kitaorang dengar lagu. Menghilangkan tension la konon. Tetiba kuar lagu jiwang dari fon aku.hahaha. Najiha ngan Anis zulaikha boleh xcaya aku dengar lagu jiwang. Dorang kata muke aku layan lgu goyang kepala je(yg tjerit2 tuh.).haha. Najiha, aku pon manusia gak kadang2 kena la jiwang.

No comments: