Friday, November 27, 2009

Dia.


Act nak cerita pasal dia ni. Pxis aku, adik angkat la. hehehe. Nama dia nurul huda rosalan, atau orang panggil huda. Nak taw x?? Ye2 nak cerita la ni. hehehhe. Poyo je aku ni. Macam la ada orang nak baca blog aku. Biasa la aku, suke sangat merepek nya. Pada siapa2 yang kenal aku taw la kot.

Aku sayang weh kat dia. Selalu poyo2+gedix ngan dia. Al-maklum la, bf pon belum ada lagi. Dalam proses kot. hahaha. Lagi sekali merepek. KENYATAANNYA.Xde siapa nak. Bukan sombong la, lagipon lom masa lagi kot. Ha, aku ni nak cerita lain, lain pulak yang aku merepek.

Dia selalu ambik berat pasal aku. Adoi, tetiba aku xtaw nak tulis apa ni...................................................
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selepas beberapa minit......

Ha, aku selalu kaco dia, gado2 ngan dia, poyo2 ngan dia. hehehe. Besh sangat. Aku ni pulak suka bagi gelaran ikot sebab hati je.hehhe. Ni ha senarai nama aku panggil dia.
-Bulan.(1st nama kot sebab kitaorang suka tengok bulan)
-Makcik.
-Poyo.
-Gedix.
-Sengal.
-Darling.
-Ngok.
p/s :weh budak if ada tertinggal sory la eh. hehehe.

Dia selalu bagi aku kad da belambak kat dalam laci aku tuh. hehehe. Dia la tempat aku nak bercerita, kesian betol dia kena dengar aku mengadu macam2. Aku sangat happy ada dia. Macam2 aku kongsi ngan dia. Aku pon da taw dia macam mana. Dia pon da kenal aku kot.

Ingat lagi time birthday aku, dia ngan kawan2 aku komplot kena kan aku. Mula2 dorang da kantoi kot, sebab aku terbaca mesej dorang hantar. Pastu boleh pulak ada plan B nya. Ayooo, memang membuatkan aku sangat panas. Al kisah nya dorang ni nak wat aku marah. Yela aku ni suka sangat sorok kan perasaan aku ni. hehehe. Segan la weh. Papepon thank ye makcik dan kawan2 kuh. Tidak akan ku lupakan saat aku menjerit kemarahan.

Semalam kan, xtaw la sebab apa boleh gado. Act aku kot yang mula dulu. Tetiba aku dapat mesej yang ditaip membolehkan aku tersentuh. Xnangis la. heheh. Cool2. Poyo je aku ni, agak terharu la gak. Yela aku ni kadang2 suka pk bukan2. Ni ha mesej nya:
okey. terima kasih. myesalkan kenal dgn org yg penting kan diri mcm ni. ahaha, ...........................................
.............................................................nyte. sket makan la ubat k.maw awak tahu. sayatakpenahbhentisayangkanawak. adda lg 4 paper kan..buat betol2, akaun tuh anda boley. bye.


Weh makcik, akak mintak maaf la if cakap benda yang huda xsuka. Thx taw buat macam2 untuk akak. Selalu nasihat akak. Sory......eh, kitaorang da ok. Memang selalu gado2 ni. hehheheh.

Aku syukur sangat ada dia, family ngan kawan2 aku yang gila tuh. Dorang la jiwa raga aku.


p/s: ngok,ily.imytaw.takecare. harapandaapyngantsayangk.

4 comments:

NeyL said...

best kan gado2?
hee

Anis Amanina R said...

hahaha.
besh sgt:)

shuqahoney said...

dye saje kan??Thnx Aku SenTAp DEngan KAW!!!
UDONTNEEDME...
ADE DYE KOT..
BAGOZ ADEK AKU .
BYE...

shuqahoney said...

teras mcm tak nak follow blog anis..sebab saya akan merasa sgt sakit haty :)
anda tahu kenapa :)