Tuesday, December 1, 2009

Sakit.


Semalam ada apoiment astma dalam pukul 8 pagi. Lepas tuh xtaw nak g mana. Yela abis tuh pukul 9 pagi. Nak tunggu library bukak pukul 2 petang. Peneman suka duka yang bernama Anis Athirah teman aku semalam. Sigila tuh biasa la makan yang penting walaupun sebelum uh dia da makan. Memandangkan aku pon belum makan. Kitaorang g la makan kt Daya Bumi. Bincang punya bincang, kitaorang decide nak tengok wayang walaupun sedar SPM xabish lagi. Paper akaun pulak tuh. Dia cakap cerita yang kitaorang nak tengok tuh best. So,aku layan jela.

Sampai Mid dalam pukul 10.15 pagi, kitaorang terus g beli tiket. kitaorang tengok cerita KARAOKE. Aha, dengan excited nya, masuk2 wayang memang sikit gila manusia dalam tuh. Tuh la dia orang kita, cerita malaysia xnak sokong. Aku cakap macam aku ni sokong sangat je, padahal sama je. Aku xnak komen pape pasal cerita ni. Tengok sendiri la ye:).

Pastuh kitaorang meneruskan la perjalanan ke library tuh. Anis zulaikha cikgu akaun kami, da tunggu kat CM. Petang tuh mama da janji nak ambik aku, tunggu jela. Badan aku da start sakit2. Adoi... aku xnak demam. Aha bila malam aku demam, agak panas. Macam mana ni, akaun kot sok, aku xready lagi. Aku terpaksala tido kejap. Ingat kan nak bangun study, aku xmampu nak bangun weh. Camne if korang jadi aku??Nak study tapi xlarat. Wah air mata aku mengalir weh. Sejuk semacam je+ kepala xleh nak angkat da. Harap2 esok aku bangun awal leh study.

Hari ni, nak cakap pon xlarat, nak termuntah je rasa. Abish la aku, dala akaun paper paling ngeri untuk aku. aku ambik exam macam dalam khayalan. Hari ni pukul 2 aku da sampai rumah, agak pelik la kan. Mana xnya, sebelum ni paling awal aku memjejakkan kaki kat rumah pukul 3. Aku sampai terus tido sampai petang. Kenapa la aku sakit time2 macam ni, dugaan weh. Aku harap sangat aku ok. Nak study pon susah. Semalam, Anis athirah ada bagi semangat. hahaha. Dia mesej, dia cakap selak2 pun jadi la weh. Usaha tangga kejayaan. Aku usaha la ni bangun. Thank taw weh:)

No comments: