Friday, December 18, 2009

Hang out.

Hari ni sangat penat dan seronok. Memandang kan tido hanya lebih kurang 4 jam, nak bangun pon macam nak xnak je. Pukul 8 pg kot da bangun. Ingat nak keluar uma rilex2 je, sebab pukul 10.30 pg baru dorang nak jumpa kat sekolah. G sekolah sebab kena hantar buku teks. Tapi xjadi, adik aku Zikry ada apoiment kat HKL, tolong hantar dia n ajar dia balik sendiri je. Mama n papa ada hal pulak, xdapat nak hantar. Penat kot dala jauh, dengan bawak buku yang sangat banyak tuh.

Da hantar dia, terus gerak g sekolah. Sempat jugak sampai sekolah tepat pada masa nya. Da selesai semua tuh, kami terus gerak g CM. Yang lain da tunggu kat sana. Akhirnya plan nak g karaoke n main bowling. Aku layan jela.

Mula mula karaoke tuh kat KTV Imbi kot, aku bese la. Seorang yang pemalu. Kan kawan2?? hahaha. Duduk duduk je, layan pon macam biasa je. Baru nak panas kan badan konon nya. Tidak lama selepas itu, bermula la kegilaan aku. Kitaorang yang dalam lingkungan 14 orang memekak kat dalam uh. Bayang kan, besh an2??hehehe. Kitaorang siap wat gigs sendiri. Moshing kat dalam bilik uh. Part  uh yang paling besh sekali. hehehe. Melompat cam orang baru belajar melompat. Ha, bukan rock je ada, dangdut pon layan gak. Gelek ramai ramai. hahha. Memang besh la.

Then, kelaparan melanda kami semua. G makan kat TS, kami xselalu g sana ye:). Kami bukan nya budak budak hot.:P Selepas makan terus g main bowling. Seperti biasa, keje aku membahan orang. Xmain pon lagipon aku memang xpenah join dorang main bowling. Tolong membahan n mengelak kan dorang je. heheh. Kejam sungguh aku ni. Tapi tuh la adat manusia kan, gelak kan orang lain je. Bukan aku je yang macam tuh. Anis athirah da bengang aku asyik bahan dia. Ala weh, aku main main jela. Sory k?? Ko xmarah kan2? Tahniah eh, ko pemenang hari ni.Sebelum tuh, tetiba Anis zulaikha n Najiha paksa paksa aku main. Macam macam dorang paksa. Act aku xnak sebab  takot kena bahan balik. heheh. Yela aku asyik gelak kan orang je kan. Akhirnya, aku akur pada permintaan dorang. Aha, semua suka la tuh, leh bahan aku if aku xreti main ke an. Nak taw x?? Aku xmalu pon, walaupon aku xpenah main. Tapi not bad kan2? Bangga weh:). Lepas tuh terus balik. Penat kot.


Diana dan Aku.



Mereka.



Anis Athirah, Najiha dan Anis Zulaikha.



Aku dan Mira.



Anis zulaikha, Fairuz dan Naz.



Anis athirah.



Gila.



Mereka.



Anis zulaikha dan Najiha.



Besh melompat.



Farah dan Intan.



Xtaw kenapa nih.



Siapakah dia yang bergelek sakan??



Bowling.



Juara.



Nadhirah dan Intan.


 Aku t'pk bila lagi la kitaorang dapat keluar macam nih lagi. Ramai ramai. Yela ada yang nak keje la nanti, xduduk KL, sambung belajar bila dapat result, n macam macam hal. Nak jumpa mesti susah, xpon xramai macam selalu. Aku harap kita semua xlost contact kan weh.

P/S: Rindu, rindu dan rindu.

2 comments:

NeyL said...

kesian adk blk srg2..
kkk die nak g rock n roll..
haha

Anis Amanina R said...

hahahha:))