Wednesday, December 9, 2009

Ice Skating.

Hari ni aku pergi ke Sunway Pyramid. Jam dalam lingkungan pukul 2. Aku, Baby n Umi bertolak bersama2. Memandangkan adik aku iaitu Baby nak g sangat sebelum aku abis spm lg dia da ajak. Bawak jugak la kan. Masa balik, Baby da kepenatan kesian dia. Semangat sangat main. Pulang pon agak lewat, dalam pukul 8.


Umi dan si Baby

Dorang lagi.

Aku dan Umi.

Ye. Aku lagi.


Kenapa?
Kenapa?
Kenapa??!

Tolong boleh? Aku xtaw kenapa, aku sangat memerlukan seseorang sekarang. Da mengalir pon air mata aku. Tahla. Aku rasa macam something wrong. Aku xtaw apa, tetiba air mata ni mengalir je. Ah, buat apa susah kan orang lain. Lagi tambah masalah orang tuh, bukan aku sorang je ada masalah. Apalagi rock the world la. Nyanyi plus jerit sorang2. Ya allah. Bawa2 la bertenang, dekatkan diri padanya. Insyaallah. Lagi bertambah tenang. Fikir2 la pe yang wat aku jadik begini. Ayooo.

P/S: rindu la.

No comments: