Saturday, December 26, 2009

Serabut.


Aku xtaw nak gambar kan perasaan aku saat ni. Serabut sangat sangat. Aha. Air mata kuh senang sangat mengalir. Kadang kadang uh da xleh nak kawal. Adoi. Tolong la aku. If sebelum ni, aku memang susah sangat nak mengalir. Keliru, tension, dan sedih jugak. Aku xtaw la apa yang aku leh buat. Aku nak semua jadi macam dulu. Aku rasa sunyi sangat. Aku nak semua orang ada kat sisi aku. Sis, family, dan kawan kawan. Ha. Aku memang suka mengarut. Harap sangat semua boleh jadi macam dulu. Boleh buat aku tersenyum, boleh buat aku ketawa. Tapi tuh la kehidupan, aku kena terima dengan redha dan percaya pada ketentuan nya. Allah xkan bagi dugaan tuh kalau kita xboleh nak tanggung. Aku kena perlu kuat kan semangat aku. Kena tolong mama, mama lagi serabut pk masalah nih. Dia mara mara aku pon sebab tension. Insyaallah lama lama semua akan ok. Aku sangat berharap.

Ha. Kepada semua calon PMR MGSian. Aku ucapkan tahniah kat semua yang dapat keputusan yang baik. Yang xdapat keputusan yang diharapkan, korang ada masa lagi. Belajar leklok k. If korang rasa da kecewa kan parents korang. Tunjuk lek yang korang boleh bangga kan mereka.
Aku takut sangat bila keputusan SPM keluar. Sama ada aku kecewa kan mama n papa atau aku bangga kan mereka. Doa kan aku dapat keputusan yang baik eh. Amin.

No comments: