Wednesday, December 30, 2009

Kecantikan saat bersekolah.



Hahaha. Tajuk aku xleh blah. Rindu saat2 kat sekolah. Alangkah baik nya bersekolah. Yela. Boleh dikatakan sekolah tuh rumah ke2 aku. Sampai mama penah cakap, 'bawak kain baju je,tinggal kat sekolah'. Hehehe. Indah la.

Aku rindu semua nih :
- rindu tengok orang tertentu.
- rindu perhimpunan. da xde kene nyanyi NEGARAKU pagipagi.
- rindu pengawas jugak. ada je carik salah orang.
- rindu tandas sekolah. tempat berkumpul kebanyakan pelajar 5T setiap kali abish waktu tertentu. haha.:P
- rindu kawankawan.
- rindu cikgu.
- rindu semangat nak bersukan. plus waktu PJK. kawad jugak. haha.
- rindu cikgu mara+perli aku tido.
- rindu kantin.
- rindu bawah pokok.
- rindu pusing satu sekolah.
- rindu Hari Sukan, Merentas Desa, Hari Guru and event lain jugak.
- rindu tangkap gambar. da xkena tayang muka. Penat. xde Pn dapne kena tunggu aku bertangguh buat kerja.
- rindu makmal ict. curi tido.
- rindu gedixgedix.



Kawankawan form 3. 2007.



Form 3. 2007.



Form 3. Lepas PMR kot. 2007.



Planetarium. 2007.






                                            Form 3 jugak. 2007.


Padang sekolah. Form 3. 2007.



Form 3 lagi. 2007.



Mereka. form 3. 2007.

5T. 2009.



5T



5T jugak. PJK.



7's. 2009.



Rindu dia sangat.



Hari sukan. 2009.



sukaria. 2009 kot.



Merayau. 2009.



Solat hajat 2009.


 
Last day. 2009.



Nike run. 2009.



Last day. 2009.



Saat getir.


Tengok adikadik aku da beli barang sekolah. Semangat pulak. Ingat lagi tahun ni 1st day sekolah aku xtido langsung. Semangat sangat nak sekolah. Sampai xleh tido. hahah.

No comments: