Friday, January 1, 2010

Hello 2010.


Hari ni, hari pertama 2010. So yang da lepas tuh biar la. Jadi kan teladan dari apa yang da jadi. Sekarang lahir nya NUR ANIS AMANINA ROSLAN yang baru. Seseorang yang ingin menjadikan hidup nya lebih baik dan bermakna dari tahun lepas. Aku taw, aku bukan orang yang baik. Sebab uh aku nak  menjadi kan hidup aku lebih baik. Tapi aku xkan lupakan kenangan aku pada tahuntahun yang da lepas. Terima kasih yang telah menjadikan hidup aku bermakna pada tahun 2009. Family, kawankawan, adiktersayang, dan MGSian.

Azam tahun nih,
- Jadi anak yang solehah. Yang bangga kan mama n papa.
- Jadi insan yang lebih berilmu, xputus asa dan lebih kental.(kan najiha??)
- Mencapai citacita aku. Insyaallah.
- Membuat setiap benda yang bermanfaat.
- Jadi insan yang matang.

Terima kasih yang wish new year. Sorry la if xbalas msg korang. Dalam blog pon bole kan?? Happy new year. :) Mula kan saat ini dangan anis amanina yang baru. Budakbudak sekolah. Selamat kembali ke sekolah ye. Proud mgsian :)

P/S: Hey sis, happy anyversery:) ilysmsis.

No comments: