Wednesday, January 6, 2010

Remaja atas umur.

Memandang kan tahun ni genap aku 18tahun. Ayooo. So tua la, macam xpercaya je oh. Da jadi remaja atas umur la. Hari ni keluar dengan Anis Athirah R, kawan ku SIGILA. Hehee. Besh dan penat, maklum la da lama x excercise. Mulamula g Pudu Plaza atas urusan tertentu. Then, terus berjalan kaki ke Sg. Wang beli plaster. hehe, saja bagitaw. Kerana xtaw nak makan dimana, terus g Pavilion. Anis Athirah belanja makan KFC, thanks taw kawan. Then terus g KLCC, xtaw nak g mana act, tuptup dapat idea nak g sana. Layan jela. Kat KLCC g snapsnap dulu dan tengok wayang. Duhai si pari pari. Best la jugak, kelaka cite tuh. Lagilagi ada my Remy
Ishak. hehe. Berangan je aku ni oh. Btw, aku enjoy hari ni. Dapat lupa masalah sekejap.

Ni online, Chot n Mas ajak g sekolah. Memang la nak g, tapi segan la. Aku hanya exstudent saja. Macam orang asing je if datang. Dengar ceritacerita dorang pasal sekolah. Ada yang bosan la, pasal bomba, kem la dan macammacam lagi. Kan best if aku yang sekolah. Hehehe.




Aku la tuh. Gemukda.



Anis Amanina R.



Anis Athirah r.
Menatap Beacon2009.



Anis Athirah R.



Aku lagi.

                                                                                                                                                                       Ni je gambar yang nak ditunjukkan, yang len private. hhehee.

P/S: Adoi rindu dia gila la. TC eh. Imysangatoh.

2 comments:

Typical Insomnia Girl said...

Tom is not my friends! Haha yelah makin sihat + montel2 gitu . haha

Anis Amanina R said...

haha. taw xpe. mmg makin montel pon ni.