Tuesday, January 5, 2010

Rindu pulak da.


Hari ni 1st day budakbudak start sekolah. Aku dengan bangga dan xde keje asyik la mengaco cakap SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH. Hehe. Act aku rindu sangat nak sekolah. Rindu pagipagi tengok dia, masa perhimpunan borakborak dengan mereka, masa rehat pusingpusing sekolah dan bergosip dengan kawankawan. Kan acie?? hehe, tadi acie cakap rindu nak gosip dengan aku. Then rindu balik lambatlambat, selalu kene perli. Hehee. Rindu sangat, gelakgelak, rindu kawankawan dan cikgu jugak. Aha masa nak hampir SPM semua nya muka belaja je.Semuanya indahindah belaka.

Aku bangun agak lewat sebab tido pon lambat, yela orang nak sekolah, aku baru tido. Dorang balik baru aku bangun, apa punye anak dara la ni. Mana xnya, tengok wayang midnight punya. Konon budak da habis sekolah la kan. Hehee.. Meraikan saat da xsekolah. Tadi ada kawankawan yang masih besekolah mesej. Layan jela kan, ada yang tanya pendapat pasal subjek f4dan cerita pasal sekolah. Tuh yang timbul rindu dekat sekolah. Then Umi pulak tunjuk majalah sekolah, agak excited dan bangga sedikit. Hasil titik peluh berhasil la jugak.

P/S: Rindu dia sangat. happyanvsry adikdanskandelgilagila.

No comments: