Monday, February 22, 2010

Aku dapat jugak.

Hari ni sekadar plan ke rumah Syuhaidah untuk makan makan, hari jadi nya. Seorang lagi rakan sekelas kami umur sudah 18 tahun. Macam xpercaya pulak, rasa macam kecik lagi je. Terbayang saat kanak kanak dulu, kelakar rasanya.

Pada asal nya, keluar untuk ke rumah nya saja. Bosan pulak nak balik awal, singgah pergi Mid. Jalan sambil cuci mata bersama Mira dan Anis zulaikha, aku nak membeli memang xdapat lagi. Kena pujuk mama dulu, baru boleh shopping. haha. Apa tidaknya, duduk goyong kaki sambil ke alam maya. Duit pon xmasyuk la gayanya.

Balik tu terus bergerak ke BB, aunty pulak tunggu disana. Saja alasan xnak balik rumah. Teman je dorang. Akhirnya, dapat jugak aku jaket yang aku nak sangat. *Mira tinggal TU je aku belum dapat buat masa ni. haha.

Mata pon belum mengantuk lagi, beronline la sebentar.

P/S: Nape lama xmesej ek? Bz sangat ke? Xpela, rindu je lama xjumpa. Sayanghanglaadikkuh.

No comments: