Friday, February 19, 2010

Oh si tahi.

Satu, dua hari ni, aku menatap indah ke langit tengok bulan. Indah sangat, selama ni indah jugak tapi ni rasa lain pulak. Ala ala macam bulan sabit tengah tidur, warna keorenan. Mungkin lama xjumpa adik aku tu, huda. Dulu selalu tengok bulan sama sama. Jarang dapat jumpa dia sekarang, dulu boleh la jumpa kat sekolah. Ni dia busy sebagai pelajar sekolah :), aku pulak pengangur terhormat tapi da naik taraf sikit, pembantu peribadi mama. Walaupun sebenarnya perwatakan aku xmampu jadi pembantu peribadi yang bagus. Ok la sementara je kot.

Lama pulak xbersosial dengan kawan kawan. Semalam Atika Rosdi yang asyik dengan BEBERAK dia tu, ajak tidur rumah dia. Dapat jugak aku bersosial setelah sekian lama xbersosial dengan kawan kawan, mana xnya kebanyakkan mereka sibuk dengan  kelas memandu. Malamnya, dia ajak aku bersosial dengan kawan  lepak dia dengan bf , beberak. Diam jela, ala ala jadi pemalu kononnya, xtahu nak berborak apa. Masa kat rumah, saja nak bermanja dengan dia. Dia suap aku makan, nak pulak dia layan aku. Bertambah la kalau ada tukang suap ni. Time nak tidur pulak, Kak Umi yang aku sekadar kenal macam tu je sebelum ni sebab senior, boleh layan membahan aku. Kak umi ni, xdewasa la buli remaja. Nak bermanja je tu sebenarnya. Tidur pon agak lewat disebabkan sesi bermanja. haha.

Pagi nya mama da call, Ecar nak tolong bawak mama ke satu tempat untuk urusan tertentu. Sampai ke petang baru selesai. Terima kasih eh KEKURUS sebab tolong mama tadi. Jasa mu akan ku kenang. Pergh ayat baik punya. haha. Lepas jugak tekanan aku setelah sekian lama asyik berulang alik ke Melaka. Yang membuatkan adegan bersosial aku terbatas.

 
Tahi betul.

 
Akak jangan jeles eh. haha.

 
Atika Rosdi.

P/S: Two is better than one kan? Jeles pulak tengok orang berkasih sayang. Bila nak ada ni???

No comments: