Saturday, February 27, 2010

Wah, gila la.

Pergh, gila la. Macam xsangka pulak. Hari ni aku habiskan masa mengemas bilik. Tetiba kakak kesayangan* oh atika rosdi jangan jeles cakap 'adik jom kemas bilik, macam rajin pulak'. Aku dalam hati xnak sebenarnya, tapi bila difikirkan sampai bila bilik nak bersepah, kemas jela. Masa tengah kemas, papa ada cakap ' da macam tongkang pecah'. Da lama sangat bilik tu aku xkemas, sekadar kemas sikit sikit je sebelum ni. Start lebih kurang pukul 6 petang sampai 1 pagi baru siap. Indah je rasa bila semua da siap. Lagi bertambah semangat xnak duduk Melaka. haha. Kalau bilik bersepah pon aku xnak pergi Melaka, ni bila da bersih lagi la xnak. Mintak sangat mama xsuruh aku duduk Melaka.

Sebelum.


Selepas.


Selepas.

P/S: Sorry eh xdapat jumpa hari ni. Something jadik, nanti if xde pape kita jumpa k.  

No comments: