Friday, July 23, 2010

Rindu gila.


Saat langit da berwarna ala ala ungu. Aku masih belum mandi. Ah malas nya. Badan yang agak lemah membuatkan aku tak bermaya untuk bergerak. Tambah lagi faktor malas. Apapun assignment perlu dibuat.

Ye, aku sangat rindu Nurul huda rosalan. Aku rindu nak dengar suara dia. Bila aku sakit, ayat ni yang aku selalu dengar. 'akak ni degil la, pergi makan ubat. Kalau tak jangan mesej huda'. Ikut la kan. Sebenarnya untuk kebaikan aku jugak. Setiap kali aku akan teringat apa saja pasal dia.

Aku redha dia pergi tapi kenapa aku tetap macam ni? Kenapa aku jadi bukan diri aku? Kenapa aku jadi manusia emosi? Kenapa? Aku tak mampu nak hidup macamni. Maaf kat sesiapa yang terasa sejak kebelakangan ni.

Alfatihah untuk mu NURUL HUDA. I will always remember u. Sayang huda sangat.

Diantara pelajar foto.


Kawan kelas perempuan. Lelaki penyegan.

No comments: