Friday, July 16, 2010

Sekeliling#3

Tanpa mereka, aku tiada. Tanpa mereka, aku tidak hadapi pahit manis hidup ini. Pengajaran, ilmu, dan kenangan  yang aku dapat jugak tidak aku dapat tanpa mereka. Insyaallah, aku akan buat yang terbaik untuk mereka. PAPA MAMA. Adik akan banggakan semua.

papamama.

Mereka orang yang banyak pengaruhi hidup aku. Perasaan bermacam apabila mereka. Terima kasih jugak akak yang sentiasa ada untuk aku. ADIKBERADIK ku sampai bila bila.
..

Hanya gambar yang boleh ditatap. Hanya kenangan yang mampu ku kenang. Tiada lagi wajah mu. Tiada lagi suara mu. Tiada lagi gelagat mu. Apa yang mampu ku buat. Doa untuk mu. Kau tetap dihati, kenangan yang terindah. Tidak pernah menyesal dengan apa yang aku alami. Alfatihah buat mu.



Korang banyak menolong aku. Terima kasih ada untuk aku. Aku gembira saat bersama korang. Aku harap korang dapat maafkan kalau aku ada buat salah. Kawan, pxis, sesiapa saja yang rapat. Mereka yang pernah aku berkongsi macam macam. Walaupun kita da tak bertegur atau jarang bertegur. Aku tak perlu sebutkan. Korang lebih tahu, TERIMA KASIH.


                                                                  KORANG!!

Harap semua yang pernah aku alami. Jadi semangat untuk aku. Doakan kejayaan aku.

No comments: