Monday, November 29, 2010

AWAS! KERJA SEDANG DIJALANKAN kot.

Aku ni jenis susah nak marah, nak nangis, nak gaduh gaduh ke apa. Memang susah. Tolong jangan mulakan. Kalau da mulakan, aku boleh jadi bukan diri aku. Bukan la nak cakap aku baik, aku tau aku jahat. I always try to be good friend for everyone. Sekali lagi ni bukan nak tunjuk tunjuk baik. Aku selalu cuba untuk jaga hati orang dulu lepas tu baru aku fikir pasal aku. Fine, macam menipu kan. Memang kadang kadang kita kena pentingkan diri. Tapi bagi aku, selagi aku mampu lebihkan orang dulu lepas tu baru aku. Aku tak kisah. Kalau dengan orang yang aku sayang, lagi aku akan lebihkan dari diri aku walaupun kadang kadang benda tu bagi kesan kat aku. Aku tak kisah. Selagi kita boleh berkorban untuk orang. Apa salahnya kita buat. Kita tak tau sampai bila kita hidup dengan dia. Walaupun dia hanya kawan, contoh.

Ini bukan nak bangga diri ke apa. Ramai jugak yang kata kat aku, antaranya 'Anis ko tak payah baik sangat. Nanti orang pijak kepala'. Ada sorang kenalan kat UITM pernah cakap kat aku, 'anis ko tau tak, ko antara orang yang paling baik aku pernah jumpa. Aku macam WAH. WTH!. Gila ke apa yang aku dengar ni.

Walaupun aku dengar macam tu, aku macam masih nak betulkan diri aku setiap masa. Mana ada manusia sempurna, aku tau. Orang yang gila gila baik pun ada musuh, inikan orang macam aku ni. Mulut lepas je, nak cakap apa, aku cakap je. Masa sekolah pulak, ada jugak yang aku ada sakitkan hati. Expxis, kalau boleh aku nak pergi mintak maaf, jumpa leklok. Buat macam dulu dulu, tapi sebagai kawan la.

Aku akan buat baik kat orang yang sepatutnya. Kalau dia macam lahanat*qaqa pinjam ayat :P aku tak layan dia. Malas nak layan orang macamtu tak dapat apa. Aku boleh layan, tapi tak dapat der aku nak berkorban untuk ko. Sorry.

Alfatihah, nuru huda rosalan :(

Ye, rambut baru. :P

No comments: