Wednesday, November 24, 2010

MGSKL#1

Aku suka zaman sekolah aku. Bagi aku zaman sekolah paling best. Walaupun baru setahun tinggalkan sekolah, macam lama je da berlalu. Rindu. Rindu sangat sangat.

Semuanya seronok. Kawan kawan, senior, junior, pxis. Teringat bila latihan kawad, marah kawan yang lain main main. Masa training bola baling, hoki, dan rumah sukan. Tu semua aku tak leh lupa. Enjoy buat semua tu. Menang sama sama, penat sama sama, paling best main sama sama.


Bila dalam kelas pulak, belajar sama sama, cikgu takde bising sama sama, merayau pergi toilet sama sama * kalau pergi toilet ni, xsah kalau sorang dua je, kalau boleh satu kelas, tidur sama sama, eh silap. Tidur ni tak sama sama. Kebanyakkan aku je yang tidur.

4T/5T

Bila pasal tugas. Memang kadang kadang kepercayaan yang cikgu dan kawan kawan bagi agak berat. Aku masih lagi enjoy buat semua tu. Marah anak buah aku, kadet bomba. Memang angin tapi aku seronok bila kita buat semua sama sama. Cikgu pulak bagi macam macam kerja, penat jugak. Still enjoy. Asyik tangkap gambar untuk event ni, event tu. Cikgu ni punya kerja lain. Cikgu tu pulak. Tapi aku tak tau kenapa, aku still enjoy dengan semua tu.
Rindu korang!

Sidang redaksi. Snap sana sina.

Aku masih lagi tak boleh lupakan dia. Bila aku buat sesuatu. Kadang kadang mesti ada dia. Selain dengan kawan, dia yang selalu aku habiskan masa kat sekolah. Kadang kadang hantar dia balik rumah bila balik sekolah. Teman dia buat itu, buat ini. Bila event sekolah duduk sekali dengan dia. Mesti seronok kalau aku dapat kongsi macam macam dengan dia sampai sekarang. Ok. Sekarang masa untuk aku sendiri. Tak perlu nak mengadu dengan dia dah.

Rindu senyuman tu. Alfatihah. 

Ramai yang da menceriakan zaman sekolah aku. Terima kasih korang! Aku takkan pernah lupa semua tu. Memang banyak nak cerita tapi nanti la sambung.

No comments: