Saturday, November 27, 2010

Bisan sangat. Eh, bosan sangat.

Bosan kan bila tak tahu nak buat apa. Bosan sangat. Harap maklum ye, bosan bukan bisan.  Bila da bosan aku cari la apa apa benda untuk dibuat entri. Entri ni memang bosan.

Semalam aku sampai KL dan sekarang tak tahu nak buat apa. Esok, sabtu, tak tahu nak buat apa. Kepada sesiapa yang free jom keluar? haha. Pergi shoot ke apa best jugak ni. Camera tu beku dalam beg je ha. Kesian betul. Ahad da ke Melaka balik. Tolong mama jaga kedai. Isnin mama masuk wad kat KL ni, selama tiga minggu. Sebab kena buat radioterapy. Aku tolong jaga kedai kat Melaka tu. So di Melaka la aku tiga minggu tu. Sesapa nak datang lawat jom la. Banyak bilik kosong. hee. Boleh tolong aku sekali. Gaji takde ah. Boleh lepak lepak. Teman aku dikala kebosanan. :D

Ni gambar photo booth aku selama cuti ni. Bosan tau x. :P Sebab bosan la jadi gila macam ni. hee

syafiq, umi, monsif, umar, anis :), baby.

baby, anis :), iki, monsif.

anis , baby

baby, anis, iki, monsif.

anis, baby

anis, aish

anis:)


Alfatihah, nurul huda rosalan. Rindu.

No comments: