Wednesday, March 24, 2010

Gumbira aku.

Aku bangun pagi  hari ni?? Macam sesuatu yang agak pelik. Selalu nya aku akan tidur pagi, bangun tengah hari. Tu tak pelik untuk aku, sampai kena perli dengan huda. Tidur pun hanya beberapa jam. Semata mata nak pergi hari sukan MGSKL.

Hari ni mungkin antara hari yang gumbira buat aku. Eh, mesti la. Dapat jumpa cikgu, kawan yang gilagila dengan adik kesayangan. Tambah pulak LOWE dapat no.2, tak kisah pun tak juara. Sedikit sedih, junior aku, bomba kesayangan tak dapat no. pun. Aku harap kot kat korang, sekurang kurangnya ada no. ,tapi tak pela takde rezeki. Harap tahun depan korang buat yang terbaik. *malu kot.

Hoi dia, best la tadi dapat jumpa. Rindu sekian lama tak jumpa. Kawan, aku gumbira dengan korang rini. Bising gila kan. Sayang korang :)

Bomba.



Aku, huda.

No comments: