Sunday, March 7, 2010

Kereta tu,

Hajat mahu mencuci mata terlaksana, tapi sebelum tu harus menempuh dugaan dulu. Bunyi macam serius kan. Sebenarnya tidak ada yang berlaku pon. Cuma kawan aku, Anis zulaikha da dapat lesen jadi pemandu kami la dia, kereta dia ada masalah sikit. Seperti biasa keluar dengan Anis Athirah jugak, ada Mas dengan Acie *Acie da puas ke lepas rindu kat aku. hehe. Memang memekak jela kalau da ramai ramai. Ke event 

ART FOR GRABS March 2010: Slurp It Up!, seronok bila dapat lihat bermacam benda, kreatif. Da ada kereta tu, jangan harap nak balik awal. Pergi taman kat PJ, menghirup udara segar sambil makan aiskrim. Malas pulak aku nak bercerita agak terperinci. Malam pulak aku menghabiskan masa kat kedai mama di BB. Dari duduk rumah tanpa buat apa apa. Lagi la bosan kan. Malam buta Atika rosdi bersama Beberak dia dengan Pnut datang lepak. Dia rindu aku tu, sebab tu la datang. haha. 


Jakun kan.


















Menjalani kehidupan yang lain dari yang lain seronok jugak kan. Sesuatu yang tidak dijangka ke, kita akan belajar benda baru, pengalaman baru, dan semua nya serba baru. Mungkin suatu hari nanti. 

No comments: