Monday, March 15, 2010

Ketagih weh.

Ketagih? Bunyi lain macam je, jauh sekali rokok, apatah lagi dadah. Tidak tidak, mintak jauh la dari semua tu. Aku ada baca satu iklan ni setiap kali perjalanan ke Melaka. Boleh dikatakan kerap lalu situ, da hafal jadinya. Papan iklan ni terpapar gambar serta ayat yang lebih kurang berbunyi "dadah ialah hidangan dari neraka." Bunyi nya macam ngeri je. Terus terbatal niat nak mencuba. haha. Mengarut! Aku tak pernah terniat pon. Kalau da ketagih memang tak boleh buat apa, bukan nak cakap besar tak hisap rokok. Mana tahu tetiba boleh terjebak. Kuatkan la iman hambaMU ni Ya Allah.

Macam da tersasar jauh tujuan aku nak menulis ni, sebenarnya nak bagi tahu. AKU DA KETAGIH NAK UPDATE BLOG. Rindu gila la tapi apakan daya, idea tidak boleh dipaksa. Kang jadik karangan BM dan BI untuk SPM, hancur ayat, idea apatah lagi. Sepuluh kali pon boleh ulang benda yang sama. Ala ala buat karangan sebab nak siapkan homework la konon. Ala memang blog aku macam karangan darjah lima.

Konklusinya, aku update blog ni hanya nak korang tahu, sekali lagi aku ulang ayat yang sama *betul kan aku cakap, bila xde idea ulangan akan berlaku. AKU DA KETAGIH NAK UPDATE BLOG.

P/S: Homealone selama seminggu.

Edit by: Busu. Photo by: Acik.
2009.

No comments: