Monday, April 5, 2010

Apa saja,

Rasa macam da lama tak update, aku je yang rasa lama kot, rindu pun ada. Tapi idea takde tambah lagi mood pun takde, takde la aku update. Ni aku update untuk minggu lepas.

Aku nak ucapkan tahniah kat team hoki MGSKL, ok la dorang dapat no. 3. Takde rezeki la kot. Seronok jugak dapat tengok dorang main, teringat zaman aku bersukan dulu. haha. Ni baru tinggalkan sekolah tak sampai setahun, apa sukan pun aku tak main da. Bila tah aku nak start balik bersukan, macam da gemuk sangat rasa nya. niat dihati memang ada. Cuma hajat tak kesampaian. Apapun seronok tengok dorang main.

Semangat aku ni,


Mereka.


Mereka.


Tahniah.


Aku ni nama je orang KL, tapi muzium negara yang dekat tu, setahun sekali nak pergi pun susah. Tu la kita, benda depan mata ambik mudah, yang jauh tu yang kita nak. Padahal macam macam boleh dapat pergi sana. Malaysia ni berbilang kaumkan, banyak rupanya yang aku tak tahu. So lepas ni, bila pelancong tanya pasal adat ke apa, takde terpinga sangat, boleh la aku jawab sikit sikit.

Aku, Acie, Najiha, Anis athirah.


Gedik kan.


Kami.


Kami lagi.


Mas, Acie.


No comments: