Friday, April 16, 2010

DIET la,

Banyak jugak benda yang nak ditulis tapi mood dan idea macam takde, so takde la post. Minggu ni, aku agak busy, antara bersosial dan kerja. Pergh aku kerja? takde la, cuma tolong sikit kat kedai di BB. Malam hari je aku tolong, dalam pukul 8 pm sambil 5 am. Bukan apa, dari duduk rumah terperap sambil online. Ha... Bosan. Sekurang kurangnya ada benda untuk aku buat. Yela. kalau nak tidur memang tak boleh. Mata ni gila degil. 

Antara aktiviti bersosial aku, tengok wayang. Dua cerita jugak la aku da tengok. Boleh la. Selain tu, keluar dan berjoging. Nak diet la. Nak kurus macam dulu dulu. Tak percaya sudah. 

Bila busy takde la tekanan sangat kan. Tak la fikir macam macam. Indah kan kalau ada tempat untuk luahkan segala. Nasib ada jugak kawan kawan untuk bersosial. Parents busy kat Melaka, untuk kami adik beradik jugak. Tak pela. Jangan fikir da.

Aku takde perut masa ni.haha. (2007)

No comments: