Sunday, April 11, 2010

.

Gila ah! memang cuak habis aku. Mengigil badan, tah apa yang aku takut sangat. Aku ni dala tangan kayu, nak melukis memang macam darjah 1. Apa pun semua da selesai, aku cuma boleh berdoa. Ada rezeki ada la. Aku da buat apa yang termampu. Tapi kan kalau di beri peluang lagi sekali. Aku nak buat lebih baik dari tu. Bila di soal boleh gagap pulak, aish. Anis anis, apala nak jadi ni. Cakap pun susah ke?

Aku memang mengharap sangat aku dapat tapi peluang macam nipis je. Terima kasih ye yang bagi semangat kawan, family. Kalau da rezeki tak kemana, kalau bukan rezeki aku. Mungkin kat tempat lain. Syukur settle sudah satu hal. Biasala masalah sentiasa ada, kuatkan diri je.

Balik je, lemah badan aku, macam tak larat. Tak kan pasal kena hujan hari jumaat, pelik betul. Aish.

Takde keje aku ni, ni la apa buat bila bosan.

No comments: