Tuesday, April 13, 2010

Ini blog budak emo.

Kadang kadang kan, bila nak menulis di blog ni. Aku kena fikir dulu, apa yang aku post ni orang nak baca tak, orang kutuk tak. Tapi ni blog aku, tak de sapa boleh marah atau bantah apa yang aku tulis. Aku tak kisah korang nak kutuk ke, nak baca ke, nak..... nak apa apa je. Itu hak korang, apa yang aku tulis, semua pasal apa yang aku rasa, apa yang fikirkan atau apa saja benda baru yang aku tahu. Aku tak kan nak mencarut kat korang, contoh la, NI BLOG AKU, KORANG TAK SUKA BOLEH BLAH! f*** LA. Itu yang segelintir tulis kat blog mereka. Kalau boleh, aku nak elakkan. Sebab macam emo sangat tulis macam tu. Aku tahu tu hak MEREKA untuk tulis apa saja. Cuma terlampau ganas tulis macam tu.

Aku rasa blog aku pun emo jugak. Cuma aku kawal sikit supaya tak mencarut di sini, yela bila mencarut ni. Macam tunjuk keburukan kita kat orang.

Aku nak bercerita sikit pasal aku tengah emo ni tapi kan kan. Jam da 7.26 pagi tapi aku tak tido lagi, itu la penangan internet tambah pulak masalah negara. Maklum la, aku ni kan perdana menteri *berangan je ni, konon ada negara. Banyak sangat untuk difikir kan. Dinosaur pulak betul betul da pupus, baru nak buat Jurassic park. BUNTU.

Rindu la masa ni.

No comments: